torsdag 28 oktober 2010

I've seen it all.

Jag menade inte att skada någon men det blir alltid så. Idag bestämde jag mig själv för att ge upp självhatet, på riktigt. Hat är ingenting vackert, det är bara smutsigt och fult. Jag vill inte heller vara sån som hatar, det har jag aldrig velat egentligen. Det bara blev så. Kanske är det människorna och atmosfären i min lilla hemby som fick mig att bli sån. Jag ska åka iväg från Höör ett litet tag, om elva dagar precis. Elva dagar ska jag överleva, och nej jag vet inte hur. Men det får gå. Jag vill inte hata Höör längre så därför behöver vi en liten paus. Vart jag ska kommer ni aldrig att få veta. Nu lät det så där vasst igen så att folk skär sig på det jag säger, men jag menar ingenting sådant. Jag kommer tillbaka så länge naturens krafter eller kroppen inte stoppar mig. Jag ska bara vara borta ett litet tag, få lite andrum, lite skäl till att leva kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.