lördag 23 oktober 2010

Death to Birth II

Om jag bara kunde få smaka på döden, en liten stund, en liten bit. Jag vill ju dö nu, men jag orkar inte aktivt göra någonting åt det. Det är så jävla patetiskt, när man känner så. Hade vi haft en bro här så hade jag hoppat, för längesedan. Hade jag haft tabletter så hade jag självklart tagit dem, men nu har jag ingenting och fan vad ska jag göra? Jag har redan skrivit det här i ett annat inlägg tror jag. Men sån är jag. Enformig och dum i huvudet, dum i huvudet, faktiskt. Helt jävla värdelös äcklig idiot och jag är inte värd någonting, inte ens döden. Jag är fan inte värd en bra död när andra måste lida till döds hela tiden för att jag ska få jävla medicin så nej. Jag orkar inte mer nu, ok? Jag kan leva som vem som helst, när jag tar mina mediciner. Men nu har jag inga mediciner så nu kan jag antingen leva i MISÄR eller inte alls. Jag väljer inte alls.

Jävla system. (inuti och utanför)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.