söndag 24 oktober 2010

2043 (om att vara paranoid)


Jag har ont inuti ögonen, i själva ögonkroppen. Jag har träffat, och inte vet jag, med mig. Jag är ingen, jag är, ser ut än vad jag är och är inte alls eller ens. Det får mig att må så jävla dåligt. Men så är det, och jag nästan. Men strunt samma, jag orkar inte sånt här nu.

Min vecka har varit helvete, eller helvete är en underdrift men ändå. Min helg har varit värst. Jag vet inte hur söndagen blir, men blir den värre än idag så dör jag förhoppningsvis. Fredagen var tom och patetisk, men så går det när jag inbillar mig att jag kan bli accepterad i flocken. Lördagen var äcklig, smutsig, onödig. Som jag. Jag önskar att någon kunde spela piano inuti mitt huvud tills jag somnade, dog. Det hade varit fint. Jag är trött på att ta så mycket plats.

Jag får inget halvt studiebidrag denna månaden, antagligen inte nästa heller för att ja. Det bara är så. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad ska jag ta mig till? Jag har bara två konkreta skäl i kalendern att leva nu och det är 1: Rfsls medlemsträff i slutet på November, 2: The National spelar i Lund om några månader. FAN VAD JAG HATAR ALLTING JAG SKRIVER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.