söndag 11 oktober 2009

Nazi girlfriend


Igår gick jag till cor på kvällen, hon var konstig. Hon satt och stirrade på en musikvideo (hon lyssnar inte ens på musik) och sen hade hon sett TVÅ filmer (hon kan inte ens se film).

Concerta concerta concerta.
Hennes bror är nazist, inte bara rasist och jag orkar faktiskt inte med all ondska som finns.
Tänk att sverigedemokraterna bildades i Höör. Jag hatar hennes föräldrar, jag verkligen verkligen hatar att det finns människor som gör sådär, jag kan inte förstå. Nej jag kan faktiskt inte det.

;
Och föräldrar som inte förstår någonting, som bara förstör sina barn och tror att det är så det ska vara, gör mig väldigt arg. Förstår ni inte att det är vi som håller jorden levande? Det är vi godhjärtade jävla människor i utanförskapet som faktiskt LEVER och som faktiskt ÄLSKAR
För man har fan inte upplevt kärlek förrän man sett den utanför gränserna, och gränserna sätter du själv, ingen kan göra det åt dig och du måste över den där jävla muren för du kan och då ska du! Så är det ju bara.
Ensamheten är en sak, men herregud jag undrar om det inte är ni som är ensamma och inte vi. För när jag tänker efter, så känner jag mig väldigt ensam men när jag tänker på er då känner jag att jag är så glad att jag inte är som ni är.
Det finns ingen låt som kan beskriva det bättre än den här låten och jag ska fan göra en video:

And if you think I'm corny
then it will not make me sorry
It's your right to laugh at me
and in turn that's my oppurtunity
to feel brave
Because ridicule is no shame
Oh, it's just a way to eclipse hate
It's just a way to put my back straight
Oh, it's just a way to remain sane

Every morning I would see her
getting off the bus
The picture never drops
it's like a multicoloured snapshot
stuck in my brain
It kept me sane for a couple of years
as it drenched my fears
of becoming like the others
who become unhappy mothers
and fathers of unhappy kids
And why is that?
'Cause they've forgotten how to play
Oh, maybe they're afraid to feel ashamed
to seem strange
to seem insane
to gain weight
to seem gay
- I tell you this

That it takes a fool to remain sane
Oh, it takes a fool to remain sane
Oh, it takes a fool to remain sane
Oh, in this world all covered up in shame
(- Oh, take it to the stage)
So, take it to the stage
in a multicoloured jacket
Take it jackpot, crackpot
strutting like a peacock
nailvarnish Arkansas
shimmy-shammy featherboah
Crackpot, haircut
dye your hair in glowing red and blue

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.