måndag 12 oktober 2009

En ode till concerta


Idag sov jag inte, så jag kom i tid på morgonen! Gissa om jag var speciellt fresh, som vanligt då alltså. Först kändes det som att jag var jätteglad och älskade världen så då skrev jag DUKTIGA DENNIS på tavlan (istället för damp dennis som där stod först) och så sa jag att jag att alla var lika duktiga. Jag började diskutera om någon jävla inflyttningsfest som jag skulle bjuda hela världen till.. Sen kändes det som att någon grävde i mig med en stor skopa. Det gjorde ont.
När vi hade SO så sa jag allting jag tänkte, och det var jättebra saker som blev helt rätt! Det var första gången det hänt att jag ens vågade säga någonting. Men jag var verkligen helt obesvärad så det kan omöjligen ha varit placebo. Sen kändes det som att jag inte sovit på flera dagar, som att jag bara sprang runt i en cirkel hela tiden och sjöng högt. Det gjorde jag också.
Då träffade vi Conny, och så tänkte jag jaha nu ska jag vara lite charmig och då var jag det, utan att se konstig ut. Sen hade vi slöjd och då gjorde det så jävla ont så ni fattar inte hur ont! Men det blev bättre sen tror jag, eller hahaaaa det beror på hur man ser det. Jag skrev världens sämsta skit på svenskan, och jag tänkte att "nu kommer jag skriva skit" och istället för att motverka det då så skrev jag en massa ord som inte hade med någonting att göra, jag menar, varför berättar jag om något jävla hästveda-läger jag orkar inte det var inte speciellt jag ser björnar och iskatter varje dag!

Till sist drog jag en slutsats av det hela, nämligen att concerta = mitt jävla äckliga skithelvetesliv som jag hade i 8an. Och jag hatar, jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar 8an.

Efter det så dog jag. Nu är jag död. Det finns datorer i helvetet, visste ni det? FÖR HELVETET ÄR NÄMLIGEN (deleted) OCH JAG HAR DATOR PÅ MITT RUM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.