söndag 4 oktober 2009

tonårsdrömmar

Imorgon ska jag kanske beställa En vingklippt ängel, trots att jag inte vill läsa den där jävla big brother-skitboken med världens töntigaste titel. Men jag känner att det är en viktig del av livet att göra det!

Igår så var Jag, Emma, Bea och Linnea i Lund och letade praoplats. Jag hittade ingenting, så jag vet inte vad jag ska göra. Rocks hade inte plats och han i kassan var ändå dum i huvudet.

Men i alla fall så gick vi runt i en massa affärer på Nova, och så såg jag Alva som färgat håret blått och hennes små obetydliga kompisar. Efter att tanken rivit i mig ett tag, så gick jag fram till henne och sa "Du Alva, ditt hår är verkligen jättefint, bara så du vet."
Ibland blir det så, att jag liksom förlorar medvetandet och kan göra precis vad som helst.
Jag behöver varken droger eller alkohol för att bli galen.

Efter det, åkte vi in till stan och gick runt i lite butiker. Jag hittade en jättefin väska (second hand), men jag köpte inte den.
Vi fikade på Espresso House, och grud vad det var konstigt där nere. Men jag orkar inte skriva mer om det nu heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.