söndag 25 oktober 2009

Elephant


Jag känner på mig att någonting konstigt har hänt eller håller på att hända.
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Om ni vill höra världens bästa låt så kan ni ju klicka här också.

Imorgon får jag nog mitt paket och idag ska jag bara vänta på imorgon. Igår såg jag Elephant och Little Miss Sunshine, idag såg jag Paranoid Park. Jag älskar Gus Van Sant.
Little Miss Sunshine borde inte ha handlat om oliven, den borde ha handlat om Frank.
Kanske Frank och Dwight som hittar varandra.. Fast Dwight är jobbig och korkad. Men om man byter ut skådespelaren och rollen, då blir det perfekt.

Tänk vad fint. Filmen skulle heta "Frank". Och Gus Van Sant skulle ha gjort den, fast inte ensam.
Om jag kunde skriva så skulle jag ha skrivit den där filmen nu och sålt den till någon bra.

Jag önskar att jag var en man. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.